Care Awards - De beste introducties van 2022

In maart 2023 worden alweer voor de achste keer de Careality Care Awards uitgereikt. Deze branchebreed gedragen retailprijs beloont productintroducties die gedurfd en opvallend zijn, die hebben geleid tot nieuwe gebruikers en/of gebruiksmomenten én die gezorgd hebben voor voldoende (omzet) impact en activatie. Careality, Info2Action, AS Watson, Etos, DA, Holland Pharma en UniPharma willen hier niet aan voorbij gaan. Naast het feit dat we heel graag weer een keer ouderwets een feestje willen gaan vieren en samen willen zijn is iedereen van mening dat we moeten blijven stilstaan bij broodnodige innovatie.

Alle grote leveranciers hebben hiervoor lijsten ingestuurd bij Careality.

We gaan dus weer stemmen!

we overleggen u een ferme lijst met producten uit verschillende drogisterij categorieen met interessante nieuwkomers. Info2Action verzamelt uw reacties op deze lijsten en hieruit volgen de nominaties die worden voorgelegd aan de jury. We verwijzen graag naar het vakblad Careality (ga naar https://www.careality.nl/careality-4-2022-nov/ ) voor de uiteindelijke locatie en tijdstip van de feestelijke avond met onder andere de uitreikingen aan de winnaars.

We vragen 4 minuten van uw tijd!




De jury van de Careality Care Awards bestaat dit jaar uit:

Lynne van Gessel commercieel directeur Etos

Anne Marije Kleinstra Holland Pharma

Joop Rutte, directeur Info2action

Christa van Herk Unit manager NDS/DA

Niek Schipper, Buying Director A.S. Watson (juryvoorzitter)

Marloes Koenen, category manager Uni Pharma

Josine Hageman - Beste zelfzorg adviseur 2022 (Kruidvat)


Mocht u het vervelend vinden dat u getoond wordt op één van de achtergrond foto's, laat het ons dan even weten. We zorgen er voor dat dit dan aangepast wordt!

Info2Action

Met Info2Action combineren we 35 jaar drogmetica kennis, marketing expertise, multi- disciplinair consumenten en retailonderzoek en partnerschap met onze klanten. In 2021 hebben we folderdata gekoppeld aan scanningdata en Nederlandse marktverkenningen begeleid. Mijn ultieme lievelingsproject is ons multi- cliënt vitaminen, mineralen supplementen onderzoek in relatie tot lifestyle en gezondheid. We hebben hierop gemiddeld 11 klanten in Nederland per jaar. een onmisbaar en betaalbaar instrument om beleid te maken en concurrentie voordeel te creëren als retailer, nieuwkomer of leverancier.




Ons mooiste project in 2022

Joop Rutte legt in een filmpje van ruim 2 minuten uit wat we doen met ons jaarlijkse vitaminen, mineralen supplementen project in relatie tot gezondheid en levensstijl. En dit kunnen we met alle markten!

/rapporten/multi-client-vms-onderzoek