Wat is de impact van 2021 op de vitaminen, mineralen en supplementenmarkt?
Sinds 2012 onderzoekt Info2Action vele aspecten rondom het gebruik van vitaminen, mineralen en supplementen. Onze klanten hebben allemaal een verschillende informatie behoefte met als gemene deler dat er onvoldoende bekend is over de markt en de gebruikers. Vanuit de stenen retail zou je denken dat dit een promotiemarkt is, hetgeen slechts ten dele waar is. De drogist doet nog niet de helft in omzet van de markt als we kijken naar de jaren 2015 tot en met heden in het rapport.
- Wat is de werkelijke omvang van de markt en hoe ontwikkelt deze zich
- Wie zijn de kopers? Prijskopers, advieskopers? Merkenkopers? therapeutenkopers? Internetkopers? en hoe is het gesteld met de behoeften, de loyaliteit, de tevredenheid?
- Wat is de ontwikkeling van de merken en de retailers in de markt? We hebben de omvang en ontwikkeling van ca. 25 merken en ca. 50 retailers in beeld en leggen vele verbanden.
Er zit nog veel meer in het rijk geillustreerde rapport dat we onbevangen en onbevooroordeeld hebben gemaakt aan de hand van het onderzoek materiaal. Ieder rapport vullen we aan met de impact op uw dienst of proposities.
Joop Rutte legt in een korte video (2.40 seconden) uit wat u allemaal kunt verwachten van de 2020 studie. Met voorbeelden en data van vorig jaar.